Merhaba değerli forum üyeleri konuyu buraya açmayı uygun gördüm hata varsa affola. Tecrübeli meslek sahiplerine sorum olacaktı. Lisans muhasebe mezunuyum ne yapacağım konusunda kararsızım. Adalet yakında katip alımına çıkacak çoğu kişi önermiyor fakat kendi alanımda çalışanlar da muzdarip. Örneğin üniversitede 4b sözleşmeli büro personeli olarak yapacağım iş satın alma veya maaş mutemetliği olacak. Bu birimlerde çalışanlar da riskten dem vurup uzak durun diyor. Haliyle bir yol ayrımındayım nasipse katiplik mi yoksa satın alma veya maaş mutemetliği mi ? Tavsiyelerinize şimdiden teşekkürler.
Cevabı Görmek için Tıklayın...
Cevabı Görmek için Tıklayın...