Merhabalar, ilk atama bugün işe başlayan bir personelin analık raporu bittiği için ücretsiz izin almak istiyor. Böyle bir durumda idare kabul ederse ücretsiz izne çıkması mümkün müdür?
Cevabı Görmek için Tıklayın...
Cevabı Görmek için Tıklayın...