Arkadaşlar 4B sözleşmeli maaşını muhasebeye gönder yapiyorum ekte yer alan hata mesajını veriyor. Muhasebeyle 2 gündür uğraşıyoruz sorunu çözemedik. Kbs destek hattına girmeye çalışıyorum kullanıcı adı ya da parola geçersiz diyor. Bu tip bir sorunla karşılaşan oldu mu arkadaşlar, muhasebat telefonlara bakmıyor e posta gönderebileceğim bir adres var mı elinizde?
Çok acil yardıma ihtiyacım var arkadaşlar.
Cevabı Görmek için Tıklayın...
Çok acil yardıma ihtiyacım var arkadaşlar.
Cevabı Görmek için Tıklayın...